Daca sunteti prestator de servicii financiar-contabile va puteti creste productivitatea
prin automatizarea si optimizarea unor proceduri de lucru cu ajutorul aplicatiei
ConTask™.
La cerere, va putem instala aplicatia pentru testare GRATUITA, fara suport uman, pentru o perioada de sase luni.

Sincronizarea cu Spatiul Privat Virtual

     Modulul "Spatiul privat virtual" integreaza comunicarea cu Spatiul Privat Virtual de pe portalul Ministerului Finantelor, comunicare care este bidirectionala in sensul ca, pe langa descarcarea mesajelor si a documentelor, poate lansa si gestiona si solicitari catre Spatiul Privat Virtual.
     Sicronizarea cu Spatiul Privat Virtual se realizeaza prin actionarea butonului moment in care se deschide selectorul de certificate digitale pentru a selecta certificatul si a intruduce parola specifica. Sincronizarea cu Spatiul Privat Virtual nu se poate realiza daca statia de lucru nu are atasat un certificat digital callificat. In acest caz doar se reimprospateaza lista mesajelor descarcate din Spatiul Privat Virtual.

     Un mare plus al aplicatiei din perspectiva acestui modul este acela ca odata mesajele sau documentele descarcate, ele sunt disponibile tuturor utilizatorilor din retea ai aplicatiei, acest fapt ajutand atat la optimizarea procesului de comunicare cu Spatiul Privat Virtual cat si la organizarea documentelor descarcate.

     La prima comunicare cu Spatiul Privat Virtual aplicatia va descarca mesajele din ultimele 365 de zile urmand ca ulterior, la fiecare sincronizare, sa descarce doar mesajele aparute de la ultima sicronizare pana la moment.

     Deoarece lista mesajelor SPV poate fi foarte mare exista posibilitatea setarii in modulul “Configurari” a numarului de zile pentru care se afiseaza mesajele in lista.

     De asemenea exista posibilitatea filtrarii mesajelor astfel incat sa fie afisate doar cele relevante. Filtrarea mesajelor se realizeaza prin actionarea butonului “Filtrare” si prin editarea filtrului in editorul de filtre :

     Documentele corespondente fiecarui mesaj pot fi manipulate (descarcate, vizualizate, trimise prin email) prin actionarea click-dreapta pe lista de mesaje si alegerea optiunii specifice din meniul contextual ce se deschide. Exista posibilitatea manipularii mai multor documente deodata prin selectie multipla din lista de mesaje si apoi actionare click-dreapta. Selecta multipla a mesajelor din lista se realizeaza prin actionare CTRL+click sau SHIFT+sageata sus/jos pe inregistrarile dorite.

     Documentul asociat fiecarui mesaj se poate deschide prin actionare dublu-click pe mesajul din lista. Documentul va fi descarcat de aplicatie, salvat in directorul “corespondenta” din directorul de lucru setat in modulul “Configurari” si apoi deschis. Pentru mesajele ale caror documente au fost descarcate fontul isi modifica culoarea din negru in albastru. Practic toate documentele ale caror mesaje din lista au fontul de culoare albastra sunt disponibile tuturor utilizatorilor din retea ai aplicatiei. Ele pot fi manipulate de orice utilizator fara a avea nevoie de certificatul digital calificat.

     Astfel, fiecare utilizator va putea transmite, de exemplu, extrasele de cont de trezorerie clientilor sai prin selectarea multipla a mesajelor din lista de mesaje, actionand click-dreapta si apoi “Descarcare si transmitere e-mail document”. Documentele vor fi transmise automat pe adresele de e-mail ale clientilor setate in nomenclatorul de clienti.

     Din acest modul se pot transmite si solicitari in Spatiul Privat Virtual si acest lucru se poate realiza accesand pagina “Solicitari”.

     Solicitarea se poate transmite selectand firma, tipul de document de care avem nevoie din Spatiul Privat Virtual, completand campurile disponibile si apoi actionand butonul “Trimiteti solicitare”. Aplicatia tine si evidenta solicitarilor trimise in grila “Lista solicitari transmise” unde culoarea fontului se schimba din negru in albastru pentru solicitarile pentru care s-a primit raspunsul in Spatiul Privat Virtual.

     Functionalitatea acestui modul este extinsa si la transmiterea de solicitari prin formularul de contact integrand toate optiunile existente pe platforma www.anaf.ro (selectare categorie/subcategorie solicitare, atasare fisier pentru transmitere, etc.). Avantajul aplicatiei in comparatie cu platforma www.anaf.ro in cazul acestor solicitari este acela ca aplicatia stocheaza in baza de date solicitarile (cu numerele de inregistrare, tipurile acestora, mesajele si fisierele transmise) si urmareste primirea raspunsurilor.

     In cazul in care sunt transmise mesaje prin formularul de contact, mesaje care au si fisiere atasate, aplicatia genereaza o arhiva cu aceste fisiere pe care o socheaza in directorul “corespondenta” din directorul de lucru. Actionand click pe butonul corespondent etichetei “Fisier :” se deschide arhiva cu fisierele transmise aferente mesajului selectat. Daca nu au fost transmise si fisiere atasate atunci butonul si eticheta acestuia sunt inhibate. De asemenea, aplicatia are si funcntionalitatea de a lista o recipisa a mesajului transmis prin formularul de contact, formular care este generat prin actionarea butonului de pe fereastra principala a aplicatiei. Ratiunea generarii acestui document este aceea ca platforma A.N.A.F. nu dispune de o functionalitate de stocare, interogare si vizualizare ulterioara a solicitarilor transmise in Spatiul Privat Virtual pentru fiecare entitate in parte. Formatul recipisei este urmatorul :

     Sigur, si formatul recipisei aferenta solicitarii transmise in Spatiul Privat Virtual poate fi modificat prin actionarea butonului “Configurare” sin fereastra de previzualizare.

     Solicitarile pot fi lansate doar daca statiei de lucru ii este atasat un certificat digital calificat.