Ne-am infiintat in anul 2013 si detinem o experienta de peste 24 de ani in domeniu, fapt ce ne da posibilitatea de a aborda tipologii diverse de clienti (productie industriala, comert, automotive, farma, IT, constructii, HoReCa, servicii). Ne bazam pe o structura organizatorica supla, optimizata permanent in relatia cu structura clientilor din portofoliu si acest aspect ne asigura flexibilitatea in relatia cu acestia.
Suntem preocupati permanent de actualizarea tehnologica a mijloacelor cu care ne desfasuram activitatea (atat hardware cat si software) si am dezvoltat propria aplicatie software care centralizeaza si gestioneaza procedurile de lucru interne, automatizeaza comunicarea cu spatiul privat virtual si anumite comunicari si raportari in relatia cu clientii nostri.
Am avut prilejul si privilegiul de a conduce, pentru clientii nostri echipe de implementare software ce au implicat reorganizarea fluxurilor de date si informatii, transpunerea fluxurilor comerciale in fluxuri informatice, ierarhizarea accesului la date si informatii, conceperea si realizarea de rapoarte operationale si de sinteza specifice.
Consideram ca putem sa avem contributii importante in organizarea sistemelor informationale, in general, si financiar contabile, in special, in cadrul structurii informationale a entitatii client.