Daca sunteti prestator de servicii financiar-contabile va puteti creste productivitatea
prin automatizarea si optimizarea unor proceduri de lucru cu ajutorul aplicatiei
ConTask™.
La cerere, va putem instala aplicatia pentru testare GRATUITA, fara suport uman, pentru o perioada de sase luni.

Nomenclator utilizatori

     Pentru a asigura o optimizare a structurii bazei de date, aplicatia este prevazuta cu o serie de nomenclatoare care sunt utilizate in modulele acesteia.
     Unul din nomenclatoare este acela al utilizatorilor aplicatiei in care acestia se pot defini. Totodata se pot defini drepturile de acces la firmele client, dreptul de administrator al aplicatiei (Master) si gradul de activitate al utilizatorului (activ sau inactiv).
     Fereastra de editare a utilizatorilor are doua pagini. In prima pagina (Lista) se regaseste lista utilizatorilor. La proiectarea aplicatiei s-a avut in vedere standardizarea modului de prezentare a ferestrelor pentru obtinerea unei prezentari unitare si a unei operari facile. Asadar majoritatea ferestrelor aplicatiei au o pagina centralizatoare (Lista) si una de detalii (Detalii) in care pot fi editate detaliile inregistrarii curente.

     Lista utilizatorilorilor, la fel ca si celetalte ferestre cu format similar, are o functionalitate de cautare incrementala care, prin tastarea primelor caractere din valoarea campului cautat, pozitioneaza cursorul pe inregistrarea cautata.

     In pagina Detalii a ferestrei se regasesc, pentru a fi editate, detaliile inregistrarii curente.

     Asadar, pe langa numele si prenumele utilizatorului trebuie atribuit un nume de utilizator al aplicatiei (Nume logon).

     Parola reprezinta parola de acces in aplicatie.

     Tarif orar reprezinta costul orar al utilizatorului curent format atat din cheltuielile directe cu remuneratia acestuia, inclusiv impozitul si contributiile aferente, cat si din cheltuielile repartizate conform schemei si cotei de repartizare stabilite la nivelul cabinetului. Tariful orar este un element necesar pentru ca rapoartele de eficienta generate din aplicatie (Eficienta pe clienti, etc.) sa fie relevante.

     Adresa de email utilizator este adresa de email pe care utilizatorul o foloseste in corespondenta cu clientii si pe care si aplicatia o va folosi in corespondenta pe care o va intretine automat cu acestia.

     In grila (Drepturi acces firme) se adauga (prin apasarea butonului “+”) sau se elimina (prin apasarea butonului “-“) societati client la care utilizatorul are acces. Acest acces ierarhizat a fost implementat pentru optimizarea operarii astfel incat, in modulul de gestiune a procedurilor respectiv al declaratiilor periodice, fiecare utilizator sa vizualizeze si acceseze doar procedurile respectv declaratiile fiscale referetoare la clientii pentru care este responsabil.

     Prin bifarea proprietatii Master utilizatorul va avea drepturi administrator al aplicatiei si astfel are acces la:

     – modulul de configurare al aplicatiei (utilizatori, contracte clienti, configurari de operare ale aplicatiei) ;

     – posibilitatea de initializare a centralizatorului declaratiilor fiscale pentru luna de lucru ;

     – posibilitatea de initializare a procedurilor recurente pentru luna de lucru ;

     Prin bifarea proprietatii Activ, utilizatorul poate fi activat sau dezactivat. Utilizatorii inactivi nu vor mai putea fi selectati din nomenclator pentru a fi utilizati in modulele aplicatiei.