Daca sunteti prestator de servicii financiar-contabile va puteti creste productivitatea
prin automatizarea si optimizarea unor proceduri de lucru cu ajutorul aplicatiei
ConTask™.
La cerere, va putem instala aplicatia pentru testare GRATUITA, fara suport uman, pentru o perioada de sase luni.

Rapoarte

     ConTask dispune si de un modul de rapoarte utile atat pentru emiterea documentelor justificative privind serviciile prestate clientilor (devizul client) cat si pentru sintetizarea informatiilor privind eficienta muncii in cadrul cabinetului. Rapoartele de eficienta abordeaza acest aspect atat din perspectiva utilizatorilor, centralizand toate procedurile derulate de utilizatorul pentru care se ruleaza raportul si cumuland timpul efectiv de lucru, cat si din perspectiva clientilor generand situatia comparativa dintre costul orelor/om efectuate pentru fiecare client in parte si tariful contractual pentru clientul respectiv.
     Asadar, raportul de eficienta pe clienti cumuleaza timpul efectiv total lucrat de fiecare utilizator pentru fiecare client in parte, il cuantifica valoric tinand cont de costul mediu al orei om din cadrul cabinetului care este o constanta ce se seteaza in nomenclatorul de utilizatori, si compara valoarea obtinuta cu tariful contractual al clientului din nomenclatorul de clienti.

     Exista si un raport ce afiseaza contractele client cu actele aditionale corespondente evidentiind cu rosu contractele cu termen de valabilitate expirat si clientii pentru care contractul nu a fost emis si inregistrat in aplicatie.

     De asemenea, aplicatia dispune si de un raport al procedurilor nefinalizate la momentul rularii cu cuantificarea timpului necesar finalizarii fiecarei proceduri in parte. Raportul poate fi grupat dupa data, dupa client sau dupa utilizator astfel incat sa informatiile sa poata fi relevante din toate cele trei perspective.

     Fiecare raport poate fi exportat in formate precum text, HTML, CSV si rich text prin actionarea butonului “Salvare”.

     Pentru utilizatorii experimentati, aplicatia dispune si de posibilitatea configurarii rapoartelor. Astfel, la actionarea butonului “Configurare” se deschide editorul de rapoarte in cadrul caruia forma raportului curent poate fi modificata. Utilizatorul ar trebui sa aiba notiuni despre structura bazei de date pentru a opera o modificare fiabila. Dupa modificare forma raportului trebuie salvata. Deoarece sistemul de raportare se bazeaza pe rapoarte sub forma de sablon, la salvare numele fisierului sablon nu trebuie modificat.