Exista si un raport ce afiseaza contractele client cu actele aditionale corespondente evidentiind cu rosu contractele cu termen de valabilitate expirat si clientii pentru care contractul nu a fost emis si inregistrat in aplicatie.
De asemenea, aplicatia dispune si de un raport al procedurilor nefinalizate la momentul rularii cu cuantificarea timpului necesar finalizarii fiecarei proceduri in parte. Raportul poate fi grupat dupa data, dupa client sau dupa utilizator astfel incat sa informatiile sa poata fi relevante din toate cele trei perspective.
Fiecare raport poate fi exportat in formate precum text, HTML, CSV si rich text prin actionarea butonului “Salvare”.
Pentru utilizatorii experimentati, aplicatia dispune si de posibilitatea configurarii rapoartelor. Astfel, la actionarea butonului “Configurare” se deschide editorul de rapoarte in cadrul caruia forma raportului curent poate fi modificata. Utilizatorul ar trebui sa aiba notiuni despre structura bazei de date pentru a opera o modificare fiabila. Dupa modificare forma raportului trebuie salvata. Deoarece sistemul de raportare se bazeaza pe rapoarte sub forma de sablon, la salvare numele fisierului sablon nu trebuie modificat.